Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez ARSENAL PL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka jawna z siedzibą w Białymstoku, za pośrednictwem Platformy B2B (zwanej dalej: „Platformą B2B”) oraz określa zasady i warunki świadczenia przez ARSENAL PL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka jawna z siedzibą w Białymstoku usług drogą elektroniczną.
§ 1 Definicje
1. Magazyn Sprzedawcy – ARSENAL PL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka jawna ul. Przędzalniana 6 H, 15-688 Białystok.
2. Aktywacja Konta – oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Klienta z Platformy B2B.
3. Dni robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
4. Dostawa/ Dzień załadunku – oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Przewoźnika, Towaru określonego w zamówieniu bądź bezpośredni odbiór Towaru przez Klienta z Magazynu Sprzedawcy
5. Przewoźnik – oznacza firmę transportową, z którą współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów lub transport własny Kupującego.
6. Hasło – oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta na Platformie B2B. Hasło ustala Sprzedawca podczas dokonywania Rejestracji Klienta na Platformie B2B.
7. Klient – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i współpracującą z ARSENAL PL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka jawna.
8. Konto Klienta – oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę.
9. Login – oznacza indywidualne oznaczenie Klienta, ustalane przez Sprzedawcę, składające się z ciągu znaków literowych, cyfrowych lub innych, wymagane wraz z Hasłem do zalogowania się do Konta Klienta na Platformie B2B.
10. Regulamin – oznacza niniejszy regulamin Platformy B2B.
11. Sprzedawca – oznacza ARSENAL PL spółka z ograniczona odpowiedzialnością spółka jawna z siedzibą w Białymstoku (15-688), ul. Przędzalniana 6 H, NIP: 9662095889, REGON: 360667780, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000941396 będący jednocześnie właścicielem Platformy B2B.
12. Strona Internetowa Platformy B2B – oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi Platformę B2B, działające w domenie https://arsenal.xemi.pl.
13. Towar – oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Platformy B2B.
14. Umowa sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawartą drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.
§ 2 Postanowienia ogólne
1. Wszelkie prawa do Platformy B2B, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, Strony Internetowej Platformy B2B, a także do wzorców, formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
2. Platforma B2B jest udostępniana przez Sprzedawcę za pośrednictwem sieci Internet i Strony Internetowej Platformy B2B, jako zasób systemu teleinformatycznego oraz informatycznego.
§ 3 Korzystanie z Platformy B2B
1. Korzystanie z Platformy B2B oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi na Stronie Internetowej Platformy B2B, z zastrzeżeniem postanowień §4 Regulaminu.
2. Korzystanie z Platformy B2B odbywać może się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie.
3. Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie z Platformy B2B było możliwe dla Klientów z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów komputerów oraz typów połączeń internetowych. Sprzedawca nie gwarantuje i nie odpowiada za to, że każdy wariant konfiguracyjny sprzętu elektronicznego posiadany przez Klienta, umożliwi korzystanie z Platformy B2B. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Stron Internetowych Platformy B2B, z zastrzeżeniem zdania poprzedniego to przeglądarka internetowa z włączoną obsługą języka Javascript oraz zainstalowaną wtyczką Adobe Flash bez systemów blokujących wyświetlanie obiektów Flash, akceptująca pliki typu „cookies”.
4. W celu złożenia zamówienia na Platformie B2B oraz w celu korzystania z Usług dostępnych na Stronach Internetowych Sklepu, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
5. Klient, korzystając z Platformy B2B nie jest uprawniony do jakiejkolwiek ingerencji w treść, strukturę, formę, grafikę, mechanizm działania Platformy B2B.
6. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Platformy B2B, Strony Platformy B2B lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Sprzedawcy.
7. Klient jest uprawniony do korzystania z zasobów Platformy B2B wyłącznie na własny użytek. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Platformy B2B w celu prowadzenia przez Klienta działalności takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy.
8. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowana danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.
§ 4 Rejestracja
1. W celu utworzenia Konta Klienta, Klient zgłasza Sprzedawcy chęć przystąpienia do Platformy B2B wysyłając e-maila poprzez formularz kontaktowy na stronie www.arsenalpl.pl lub uzupełniając formularz rejestracji na stronie https://arsenal.xemi.pl, klikając w przycisk „ZAREJESTRUJ SIĘ”.
2. Utworzenie Konta Klienta jest konieczna do składania przez Klientów zamówień na Platformie B2B.
3. W celu aktywacji Konta Klient loguje się na Platformę B2B z użyciem przesłanego przez firmę ARSENAL PL Sp. z o. o. spółka jawna loginu i hasła.
4. Aktywacja przez Klienta Konata jest równoznaczne z:
a) przyjęciem do wiadomości i akceptacją przez Klienta postanowień Regulaminu;
b) zawarciem umowy o świadczenie usług przez Sprzedawcę w postaci prowadzenia Konta Klienta;
c) upoważnieniem Sprzedawcy do przetwarzania danych osobowych Klienta zawartych w formularzu rejestracyjnym w celu świadczenia usługi prowadzenia Konta Klienta oraz dla celów statystycznych i wyrażeniem zgody na przekazywanie przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas Rejestracji, informacji związanych z obsługą techniczną Konta Klienta.
5. W trakcie Aktywacji Konta, Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych. W takim przypadku, Sprzedawca wyraźnie informuje, o celu zbierania danych osobowych Klienta, a także o znanych Sprzedawcy lub przewidywanych odbiorcach tych danych. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych uwzględnia, iż:
a) zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili cofnięta;
b) Klientowi, którego dotyczą dane osobowe, przysługuje prawo dostępu do treści oraz poprawiania i usuwania danych osobowych;
c) powierzenie Sprzedawcy danych osobowych następuje poprzez odznaczenie odpowiedniego pola przy Aktywacji Konta.
6. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych oznacza w szczególności zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Sprzedawcy na adres poczty elektronicznej Klienta, podany przy Aktywacji Konta.
7. Klient zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań w celu zachowania poufności i nieudostępniania osobom trzecim Hasła. W razie zaistnienia okoliczności wskazujących na podejrzenie, iż Hasło znalazło się w posiadaniu osoby nieuprawnionej, Klient ma obowiązek niezwłocznego zawiadomienia o tym fakcie Sprzedawcę, z wykorzystaniem dostępnych środków łączności. W takiej sytuacji Klient otrzyma od Sprzedawcy nowe hasło.
8. Sprzedawca tworzy i wdraża zabezpieczenia przed nieuprawnionym korzystaniem, zwielokrotnianiem lub rozpowszechnianiem treści zawartych na Stronie Internetowej Platformy B2B. W przypadku zastosowania przez Sprzedawcę powyższych zabezpieczeń, Klienci zobowiązują się powstrzymać od jakichkolwiek działań zmierzających do usunięcia lub obejścia takich zabezpieczeń lub rozwiązań.
§ 5 Zamówienia, płatność i realizacja zamówień
1. Informacje zawarte na Stronie Internetowej Platformy B2B nie stanowią oferty Sprzedawcy.
2. Klient może składać zamówienia na Platformie B2B przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem Strony Internetowej Platformy B2B.
3. Klient kompletuje zamówienie, wybierając Towar w oknie Oferta, określając ilość w kolumnie „ZAMÓW” przy danym Towarze, a następnie klikając w ikonę koszyka. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i po wyborze w zamówieniu przycisku „ZATWIERDŹ” zostanie przeniesiony do okna podsumowania, w którym to oknie będzie zobowiązany do akceptacji warunków zamówienia. Po akceptacji warunków zamówienia przez Klienta formularz zamówienia zostanie wysłany do systemu informatycznego Platformy B2B.
Ceny podane na platformie B2B nie obejmują kosztów dostawy, które to koszty po potwierdzeniu przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia zostaną ustalone z Klientem w oddzielnej korespondencji.
4. Po wysłaniu formularza zamówienia do Sprzedawcy Klient nie ma możliwości zmiany złożonego już zamówienia.
5. Złożenie zamówienia przez Klienta stanowi złożenie Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.
6. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca maksymalnie w ciągu 72 godzin przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie przyjęcia zamówienia tj. w szczególności ilość towaru i jego ostateczną cenę oraz wskazuje przewidywalny termin jego realizacji. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w §5 ust. 5 powyżej.
7. Na podstawie złożonego zamówienia, Sprzedawca dokonuje weryfikacji dostępności zamówionego przez Klienta Towaru oraz jego ceny. W przypadku, gdy cena zawarta na stronie internetowej Platformy B2B różni się od ostatecznej ceny potwierdzonej przez Sprzedającego przy przyjęciu zamówienia, Sprzedawca może na wniosek Klienta anulować zamówienie w tej części (wybór tej opcji przez Klienta zwalnia Sprzedawcę z realizacji zamówienia w niniejszym zakresie).
8. W przypadku braku na Magazynie Sprzedawcy zamówionego Towaru albo braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, w tym także, gdy zakup Towarów od dostawców Sprzedawcy nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Sprzedawca poinformuje Klienta drogą elektroniczną lub telefonicznie o powstałych okolicznościach.
9. Jeśli realizacja zamówienia okaże się niemożliwa Sprzedawca może zaproponować Klientowi:
a) anulowanie zamówienia w części, w której jego realizacja nie jest możliwa w racjonalnym terminie (wybór tej opcji przez Klienta zwalnia Sprzedawcę z realizacji zamówienia w zakresie, w jakim nie jest ona możliwa);
b) podział zamówienia oraz określenie terminu realizacji zamówienia w części, której realizacja pierwotnie nie jest możliwa (wybór tej opcji przez Klienta powoduje, że Dostawa dokonana zostanie w odrębnych przesyłkach, przy czym Klient nie będzie ponosił dodatkowych kosztów Dostawy związanych z podziałem zamówienia).
10. W przypadku braku zamówionego Towaru lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, w szczególności w przypadku niemożności pozyskania przez Sprzedawcę zamówionego Towaru w racjonalnym terminie, może on odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 30 (trzydzieści) dni od daty jej zawarcia.
11. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 (czternaście) dni od jej zawarcia w przypadku, gdy została ona zawarta podczas wadliwego funkcjonowania systemu informatycznego Platformy B2B, w tym Strony Internetowej Platformy B2B, w szczególności w przypadku wyświetlania na stronie błędnych cen, opisów produktów itp.
12. W przypadku pozytywnej weryfikacji dostępności Towaru, Klient otrzymuje od Sprzedawcy, na adres poczty elektronicznej, informację o przyjęciu przez niego zamówienia do realizacji.
13. Ceny na Stronie Internetowej Platformy B2B zamieszczone przy danym Towarze: a) stanowią ceny netto (bez podatku VAT) i określone są w złotych polskich, euro (EUR), funcie brytyjskim (GBP), dolarze amerykańskim (USD) oraz dolarze kanadyjskim (CAD); b)
nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy, o których Klient będzie poinformowany po złożeniu zamówienia; c) nie zawierają informacji na temat ewentualnych opłat celnych, jeżeli adres dostawy jest poza terytorium Polski. Ceny podane w EUR, GBP, USD, CAD przeliczane są po średnim kursie ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski z dnia poprzedniego.
14. Ostateczną ceną wiążącą strony umowy sprzedaży jest cena Towaru wskazana w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego, o którym mowa w ust. 6. W przypadku cen w EUR, GBP, USD, CAD ostateczna cena wiążąca strony umowy sprzedaży przeliczona jest po średnim kursie ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski na dzień poprzedzający dzień załadunku towaru.
15. Klient dokonuje płatności za zamówione Towary zgodnie z ustalonymi warunkami po otrzymaniu faktury VAT. Faktura VAT dostępna będzie w formie elektronicznej na Koncie Klienta na Platformie B2B. Sprzedawca dostarcza fakturę VAT wraz z Dostawą zamówionego Towaru.
16. Sprzedawca telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyła do Klienta informację o tym kiedy Klient otrzyma Towar.
17. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności kierowcy Przewoźnika.
18. Klient ma prawo żądać od kierowcy Przewoźnika spisania protokołu w obecności kierowcy Przewoźnika i odpowiedniej adnotacji w liście CMR dot. uszkodzenia.
19. Sprzedawca zastrzega, iż w przypadku braku lub niewystarczającej wielkości limitów ubezpieczeniowych na Klienta sprzedaż może być dokonana w całości bądź w części poprzez podmiot wskazany przez Sprzedawcę (spółka powiązana).
§ 6 Reklamacje
1. W wypadku stwierdzenia braków ilościowych opakowań zbiorczych lub wad jawnych przy odbiorze Towarów, sporządza się protokół podpisany przez kierowcę Przewoźnika i przyjmującego towar ze strony Klienta.
2. W razie stwierdzenia po odbiorze towarów wad jakościowych lub ilościowych, możliwych do stwierdzenia po naruszeniu opakowań zbiorczych, Klient niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni od dostawy powiadomi o tym Sprzedawcę poprzez formularz reklamacyjny umieszczony na platformie B2B.
3. Sprzedawca w ciągu 21 (dwudziestu jeden) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
4. Odmowa uznania reklamacji przez Sprzedającego nastąpi wraz z podaniem przyczyn na adres e-mail podany w umowie lub protokole reklamacyjnym.
5. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca może, według własnego uznania:
a) dokonać wymiany reklamowanych Towarów na Towary wolne od wad, w ilości wynikającej z protokołu reklamacji;
b) udzielić rabatu cenowego w wysokości ustalonej przez Strony;
6. Sprzedawca odpowiada wyłącznie za braki ilościowe lub uszkodzenia Towarów wynikające z przyczyn leżących po stronie Sprzedawcy.
§ 7 Odpowiedzialność
1. Sprzedawca jest uprawniony do przerw lub zakłóceń w świadczeniu usług drogą elektroniczną i udostępnianiu Stron Internetowych Platformy B2B, jeśli powodem jest:
a) modyfikacja, modernizacja, rozbudowa lub konserwacja systemu teleinformatycznego lub oprogramowania Sprzedawcy,
b) zakłócenia spowodowane są przez osoby trzecie w szczególności operatorów telekomunikacyjnych, dostawców łączy telekomunikacyjnych i energii elektrycznej,
c) siła wyższa, działania lub zaniechania osób trzecich (działania niezależne od Sprzedawcy).
2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.
3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonywanie usług świadczonych drogą elektroniczną, jeżeli jest to spowodowane przez osoby trzecie (w szczególności operatorów telekomunikacyjnych, dostawców łączy telekomunikacyjnych i energii elektrycznej). Sprzedawca ponosi jednak odpowiedzialność jak za własne działanie lub zaniechanie za działania lub zaniechania osób, za których pomocą wykonuje usługi świadczone drogą elektroniczną, jak również osób, którym wykonanie tych usług powierza.
4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niemożliwość lub utrudnienia w korzystaniu z Platformy B2B, wynikające z przyczyn leżących po stronie Klienta, w szczególności za utratę przez Klienta lub wejście w posiadanie przez osoby trzecie (niezależnie od sposobu) jego Hasła.
5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód spowodowanych działaniami lub zaniechaniami Klientów, w szczególności za korzystanie przez nich z Platformy B2B w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa lub Regulaminem.
6. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa
§ 8 Dane osobowe i pliki „Cookies”
1. Administratorem danych osobowych Klientów przekazanych Sprzedawcy dobrowolnie w ramach Rejestracji oraz w ramach świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną lub w ramach innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe przetwarzane będą przez Sprzedawcę wyłącznie na podstawie upoważnienia do przetwarzania danych oraz wyłącznie w celu realizacji zamówień lub usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę oraz innych celach określonych w Regulaminie.
3. Dane osobowe przekazane Sprzedawcy podawane są mu dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych w Regulaminie danych w procesie Rejestracji uniemożliwia Rejestrację i założenie Konta Klienta oraz uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia Klienta.
4. Każdy, kto przekaże Sprzedawcy swoje dane osobowe, ma prawo dostępu do ich treści oraz do ich poprawiania i usuwania.
5. Sprzedawca zapewnia możliwość usunięcia danych osobowych z prowadzonego zbioru, w szczególności w przypadku usunięcia Konta Klienta. Sprzedawca może odmówić usunięcia danych osobowych, jeżeli Klient nie uregulował wszystkich należności wobec Sprzedawcy lub naruszył obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych osobowych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Klienta.
6. Sprzedawca chroni przekazane mu dane osobowe oraz dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem. Zbiór zgromadzonych danych osobowych Klientów traktowany jest jako wydzielona baza danych, przechowywana na serwerze Sprzedawcy, w specjalnej strefie bezpieczeństwa, zapewniającej właściwą ochronę.
7. Sprzedawca nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych Klientów innym osobom lub instytucjom, chyba że dzieje się to za wyraźną zgodą lub na życzenie Klienta, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub też na wniosek sądu, prokuratury, policji lub innego uprawnionego organu, w przypadku naruszenia przez Klientów przepisów prawa.
8. Sprzedawca stosuje mechanizm plików „cookies”, które podczas korzystania przez Klientów ze Stron Internetowych Platformy B2B, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta.
9. Stosowanie plików „cookies” ma na celu poprawne działanie Stron Internetowych Platformy B2B na urządzeniach końcowych Klientów. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klientów ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. „Cookies” nie mają na celu identyfikacji Klientów.
10. Sprzedawca stosuje mechanizm plików „cookies” w celu:
a) zapamiętania informacji o urządzeniach końcowych Klientów;
b) weryfikacji i rozwoju swojej oferty;
c) statystycznych.
11. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Stron Internetowych Platformy B2B.
§ 9 Rozwiązanie umowy (nie dotyczy zamówień/umów sprzedaży)
1. Każda ze Stron może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą Stronę przed rozwiązaniem ww. umowy oraz postanowień poniżej.
2. Klient, który dokonał Aktywacji Konta rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez zgłoszenie żądania usunięcia swojego Konta Sprzedawcy poprzez wysłanie e-maila do Sprzedawcy przy czym rozwiązanie umowy następuje po upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 7 (siedem) dni.
3. Rozwiązanie umowy nie zwalnia Klienta z wywiązania się ze zobowiązań względem Sprzedawcy, jeżeli w dniu rozwiązania umowy takie istnieją.
4. Sprzedawca, wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Klienta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas Rejestracji.
§ 10 Postanowienia końcowe i zmiana Regulaminu
1. Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Platformy B2B.
2. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Stron Internetowych Platformy B2B.
3. Regulamin może ulec zmianie. O treści zmian Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej, wskazany przez nich w formularzu rejestracyjnym, informacji zawierającej zestawienie zmian Regulaminu.
4. Poinformowanie o zmianie Regulaminu, w sposób określony powyżej nastąpi nie później niż na 7 (siedem) Dni Roboczych przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 7 (siedem) dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Brak akceptacji skutkuje rozwiązaniem umowy zgodnie z postanowieniami § 9.
5. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta.
6. Jeżeli jakakolwiek część Regulaminu okaże się nieważna lub nieskuteczna w świetle przepisów obowiązującego prawa należy tę część interpretować w taki sposób by była ona zgodna z prawem właściwym i odzwierciedlała najbliżej jak to możliwe intencje danego zapisu. Pozostałe części Regulaminu pozostają w pełnej mocy i są w pełni skuteczne.
7. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie a sądem właściwym jest sąd powszechny siedziby Sprzedawcy.